Photo Of The Day LOL

17 Jul

Funny, CAPTIONED

“When Tasya passes Johnny in a crowd.”

Advertisements

11 Responses to “Photo Of The Day LOL”

  1. Tgirl July 17, 2016 at 8:14 am #

    OMG too funny. LMAO.

  2. mud6352@gmail.com July 17, 2016 at 9:04 am #

    Yea funny shit Andy like walking past a mirror

    • Andy July 17, 2016 at 10:18 am #

      Isn’t this actually Joe? Lol. Anyway…

  3. Who it is? July 17, 2016 at 10:37 am #

    Look at the guy with glasses in the background lol he can’t believe what he’s seeing

    • mud6352@gmail.com July 17, 2016 at 11:39 am #

      Can’t say I blame him

    • katedruana July 17, 2016 at 4:45 pm #

      Yeah, the look on his face is priceless!

  4. Strider July 17, 2016 at 2:09 pm #

    Oh fuck! the evil twin!

  5. Ps July 17, 2016 at 3:32 pm #

    Lily just stop following io Tillett

    • Neeners July 17, 2016 at 4:22 pm #

      Good for her!

    • katedruana July 17, 2016 at 4:43 pm #

      If Lily still follows iO, my guess is she’s keeping her enemies “closer” lmao! 😉 😀 Omgggg the suspense is killing me, can’t wait to see Ambitch exposed as the abusive lying DEFLECTOR she truly is. And iO, the Great Betrayer. That has to hurt Lily as well as Johnny. WHAT an asswipe.

      One thought…maybe Lily entered WeAreU in the first place to scope out iO cuz she suspected she’d pull some shit on Johnny later. Lily seems WAY too smart to have been brainwashed by either of them. Just mho.

  6. katedruana July 17, 2016 at 4:44 pm #

    That photo is just too funny lmao. Johnny’s look says it all. “Um, why don’t you find your OWN damn style, ya poser?” HAHAHHAHA! 😀

Comments are closed.

%d bloggers like this: